Υπεραγία Θεοτόκος

Κάντε κλίκ στην εικόνα για να διαβάσετε για την Υπεραγία Θεοτόκο.

Τα πρώτα βήματα του Χριστού

Τα πρώτα βήματα του Χριστού
Η εικόνα βρίσκεται στην Ιερά Μονή Αββά Γερασίμου του Ιορδανίτου κοντά στην Ιεριχώ.

Κατηγορίες

Εγγραφείτε

Εγγραφείτε και λάβετε τα νέα μας θέματα στο e-mail σας..



facebook rss

Βρες πότε Γιορτάζεις

Ο Σταυρός

Το Σύμβολο της Πίστεως & Ερμηνεία

Πάτερ Ημών & Ερμηνεία

Προσευχή στο Άγιο Πνεύμα

Πως ονομάζονται και ποιοί είναι οι ύμνοι που ψάλλονται στην Εκκλησία;

Νηστειοδρόμιο 2017

Πίνακας με τις νηστείες & καταλύσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας

Κομποσκοίνι

Διάβασε όταν..

Πότε κάνω το Σταυρό μου στις ακολουθίες..

Όταν δεν κάνεις σωστά τον Σταυρό σου

Πώς μπαίνω στο Ναό;

Πότε είμαστε όρθιοι κατά τη Θεία Λειτουργία

Πῶς θά γίνουν τά σώματά μας μετά τήν Δευτέρα Παρουσία

Αντίδωρον

Ψαλμοί

Βασιλική. Από το Blogger.
Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012
Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
Η Αγία Γραφή πολύτιμος καθημερινός βοηθός στη ζωή μας.




...Είσαι άρρωστος:
  • Ο Κύριος μπορεί να σε θεραπεύσει: "Αυτός σου συγχωράει τις αμαρτίες σου και θεραπεύει όλες τις αρρώστιες σου" (Ψαλμός 103:3)
  • Ο Κύριος γιατρεύει τους ταπεινούς: "...γιατρεύει αυτούς που έχουν συντριμμένη καρδιά και δένει τις πληγές τους" (Ψαλμός 147:3)
  • Η αρρώστια εξασκεί την υπομονή μας: "...καυχιόμαστε ακόμα και στις θλίψεις μας, γιατί ξέρουμε καλά ότι οι θλίψεις εξασκούν την υπομονή" (Ρωμαίους 5:3)
  • Η αρρώστια είναι για τη δόξα του Κυρίου: "Ο Ιησούς όταν το άκουσε είπε : αυτή η αρρώστια δεν είναι για να φέρει το θάνατο, αλλά για να δοξαστεί ο Θεός, να δοξαστεί μέσω αυτής ο Υιός Του Θεού" (Ιωάννης 11:4)
  • Προσευχήσου στον Κύριο: "Ελέησε με, Κύριε, γιατί είμαι αδύναμος, γιάτρεψε με, Κύριε, γιατί τα κόκαλά μου τρέμουν... (Ψαλμός 6:3-4)
...Αισθάνεσαι ενοχή για κάποια αμαρτία:
  • Προσευχήσου: "Ελέησέ με Θεέ σύμφωνα με το έλεός σου και μες την αμέτρητη ευσπλαχνία σου σβήσε τις αμαρτίες μου" (Ψαλμός 51:1)
...Αισθάνεσαι Μοναξιά:
  • Ο Θεός είναι μαζί σου: "Μη φοβάσαι γιατί Εγώ είμαι μαζί σου, μην τρομάζεις διότι Εγώ είμαι ο Θεός σου" (Ησαΐας 41:10)
...Έρχονται τα Γεράματα:
  • Ο Κύριος θα είναι μαζί σου: "...και έως τα γεράματά σας εγώ θα είμαι ο ίδιος, κι ωσότου ασπρίσουν τα μαλλιά σας εγώ θα σας βοηθώ..." (Ησαΐας 46:3-4)
..'Εχεις Διωχμούς:
  • Θα δοξαστείς: "Επειδή γνωρίζω ότι τα παθήματα που περνώ τώρα δεν μπορούν να συγκριθούν με τη δόξα που πρόκειται να γνωρίσουμε (Ρωμαίους 8:18)
  • Τιμή σου να διώκεσαι για τον Κύριο: "Εκείνοι λοιπόν αποχώρησαν από το συνέδριο χαρούμενοι, επειδή (ο Θεός) τους είχε αξιώσει να κακοποιηθούν γι Αυτόν" (Πράξεις 5:41)
  • Είσαι μακάριος!: "Μακάριοι οι διωκόμενοι στο όνομα της δικαιοσύνης γιατί σε αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών. Μακάριοι είστε εσείς που σας κοροϊδεύουν και σας διώκουν..." (Ματθαίος 5:10-12)
...Έχεις Θλίψεις:
  • Ο Κύριος θα σε ελευθερώσει: "Επικαλέσου με στην ημέρα των θλίψεών σου, εγώ θα σε ελευθερώσω και συ θα με δοξάσεις" (Ψαλμός 50:15)
  • Καταλαβαίνει τη θέση μας: "Διότι δεν έχουμε αρχιερέα που δεν μπορεί να καταλάβει τις αδυναμίες μας, αλλά έχει δοκιμασθεί σε όλα, επειδή έγινε άνθρωπος σαν και εμάς, χωρίς όμως να αμαρτήσει" (Εβραίους 4:15)
....Έχεις Πειρασμούς:
  • Η πίστη νικά: "...κρατάτε πάντα την πίστη σας σαν ασπίδα, πάνω στην οποία θα μπορέσετε να σβήσετε τα φλογισμένα βέλη του πονηρού" (Εφεσίους 6:16)
  • Ο Θεός θα ενεργήσει: "Πειρασμός που σας κατέλαβε δεν ήταν παρά στα ανθρώπινα μέτρα. Ο Θεός όμως που είναι πιστός, δεν θα σας αφήσει να σας πειράξει κανένας πειρασμός που είναι πάνω από τη δύναμή σας, αλλά όταν έρθει ο πειρασμός θα δώσει και την λύση ώστε να μπορέσετε να τον υποφέρεται" (Α' Κορινθίους 10:13)
  • Μακάριοι αυτοί που δέχονται πειρασμούς: "...Μακάριος είναι ο άνθρωπος εκείνος που υπομένει πειρασμό, γιατί αφού δοκιμασθεί θα λάβει το στεφάνι της ζωής, το οποίο υποσχέθηκε ο Κύριος σε όσους τον αγαπούν" (Ιακώβου 1:12)
  • Η προσευχή νικά τον πειρασμό: "Αγρυπνείτε και προσεύχεστε δια να μην βρεθείτε σε πειρασμό" (Ματθαίος 26:41)
...Έχεις Φόβους:
  • Θεός είναι μαζί σου: "Μη φοβάσαι γιατί Εγώ είμαι μαζί σου, μην τρομάζεις διότι Εγώ είμαι ο Θεός σου" (Ησαΐας 41:10)
  • Ο Κύριος ελευθερώνει: "Ζήτησα τον Κύριο και με άκουσε και από όλους τους φόβους μου με ελευθέρωσε" (Ψαλμός 34:4-5)
  • Πίστη στο Θεό: "Ας μην ταράζεται η καρδιά σας, να πιστεύετε στο Θεό, και σε μένα να πιστεύετε" (Ιωάννης 14:1)
...Νιώθεις Απογοήτευση:
  • Βοήθεια από τον Κύριο: "Η βοήθειά μου έρχεται από τον Κύριο, που δημιούργησε τον ουρανό και τη γη" (Ψαλμός 121:2)
  • Η λύπη είναι προσωρινή: "ΚΙ εσείς τώρα λυπάστε, αλλά θα σας ξαναδώ και θα χαρεί η καρδιά σας, και τη χαρά σας κανείς δε θα μπορέσει να σας την αφαιρέσει" (Ιωάννης 16:22)
  • Ο Κύριος θα σε ελευθερώσει: "Επικαλέσου με στην ημέρα των θλίψεών σου, εγώ θα σε ελευθερώσω και συ θα με δοξάσεις" (Ψαλμός 50:15)
...Νιώθεις Δειλία: 
  • Ο Θεός είναι μαζί σου: "Μη φοβάσαι γιατί Εγώ είμαι μαζί σου, μην τρομάζεις διότι Εγώ είμαι ο Θεός σου" (Ησαΐας 41:10)
  • Προσμονή για ενέργεια του Θεού : "Πρόσμενε τον Κύριο, έχε θάρρος, και η καρδιά σου ας κραταιωθεί και πρόσμενε τον Κύριο" (Ψαλμός 27:14)
  • Προσευχήσου για θάρρος: "Μετά την προσευχή τους σείστηκε ο τόπος όπου ήταν όλοι συγκεντρωμένοι, όλοι πλημμύρισαν από το ’γιο Πνεύμα και κήρυτταν το λόγο Του Θεού με θάρρος (Πράξεις 4:31)
  • Ο Θεός δίνει θάρρος: "Γιατί δεν μας έδωσε ο Θεός πνεύμα δειλίας, αλλά δύναμης και αγάπης και σωφροσύνης... (Β' Τιμοθέου 1:7,8)
...Νιώθεις Κατάθλιψη:
  • Ο Κύριος δίνει γαλήνη: "...Θα δώσεις τέλεια ειρήνη στο πνεύμα που στηρίζεται σε Σένα, γιατί σε Σένα εμπιστεύεται" (Ησαΐας 26:3)
  • Ο Κύριος είναι μαζί σου: "Ο Κύριος είναι κοντά στους αποθαρρημένους και σώζει αυτούς που βρίσκονται σε απόγνωση" (Ψαλμός 34:18)
  • Προσευχήσου στο Θεό: "...Αυξήθηκαν οι θλίψεις της καρδιάς μου, ελευθέρωσέ με από τα άγχη μου" (Ψαλμός 25:17)
  • Γαλήνη στο Θεό: "Αλλά εσύ, ψυχή μου, στον Θεό αναπαύου, γιατί σ' Αυτόν κρέμεται η ελπίδα μου" (Ψαλμός 62:5)
...Σε αδικούν και θέλουν να σε βλάψουν:
  • Ο Κύριος ελευθερώνει: "Ελευθέρωσέ με, Κύριε, από πονηρούς ανθρώπους, και λύτρωσέ από ανθρώπους άδικους" (Ψαλμός 140:1)
...Σε απασχολούν Προβλήματα:
  • Ο Θεός είναι μαζί σου: "Μη φοβάσαι γιατί Εγώ είμαι μαζί σου..." (Ησαΐας 41:10)
  • Προσμονή για ενέργεια του Θεού: "Πρόσμενε τον Κύριο, έχε θάρρος, και η καρδιά σου ας κραταιωθεί και πρόσμενε τον Κύριο" (Ψαλμός 27:14)
  • Η ελπίδα σου στον Κύριο: "Ανέθεσε στον Κύριο το δρόμο σου και έλπιζε σ' Αυτόν, και Αυτός θα ενεργήσει" (Ψαλμός 37:5)
  • Ο Κύριος είναι μαζί σου: "Ο Κύριος είναι κοντά στους αποθαρρημένους και σώζει αυτούς που βρίσκονται σε απόγνωση" (Ψαλμός 34:18)
  • Βοήθεια από τον Κύριο: "Η βοήθειά μου έρχεται από τον Κύριο, που δημιούργησε τον ουρανό και τη γη" (Ψαλμός 121:2)
...Σε εγκαταλείπουν:
  • Ο Κύριος πάντα σε δέχεται: "Και αν ο πατέρας μου και η μητέρα μου με εγκαταλείψουν, ο Κύριος θα με δεχθεί" (Ψαλμός 27:10)
  • Ανάπαυση στο Θεό: "Αλλά εσύ, ψυχή μου, στο Θεό αναπαύου, γιατί σ' Αυτόν κρέμεται η ελπίδα μου" (Ψαλμός 62:5)
...Υπάρχει Πένθος:
  • Μακάριοι είναι αυτοί που πεθαίνουν πιστοί: "...Μακάριοι οι νεκροί οι οποίοι πεθαίνουν εν Κυρίω, όπως επιβεβαιώνει το ’γιο Πνεύμα, θα αναπαυθούν από τους κόπους τους..." (Αποκάλυψη 14:13)
  • Θα συναντηθούμε με τους αγαπημένους μας: "...'Έπειτα εμείς που είμαστε ακόμα στη ζωή θα αρπαγούμε μαζί τους με σύννεφα για να προϋπαντήσουμε τον Κύριο στον αέρα..." (Α' Θεσσαλονικείς 4:17)
  • Υποταγή στο θέλημα του Θεού: "Ό Δαβίδ απάντησε: όταν το παιδί ήταν ακόμα ζωντανό, νήστευα κι έκλαιγα γιατί σκεφτόμουν, πως ίσως με λυπηθεί ο Κύριος κι αφήσει το παιδί να ζήσει. Τώρα πέθανε, γιατί να νηστεύω; Μπορώ να το φέρω πίσω στη ζωή; Εγώ θα πάω να το βρω, αλλά αυτό δε θα γυρίσει σ' εμένα" (Β' Σαμουήλ 12:22-23)
  • Υπάρχει ελπίδα αιώνιας ζωής: "Είπε λοιπόν προς αυτή ο Ιησούς : Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή. Αυτός που πιστεύει σε μένα και αν πεθάνει, θα ζήσει." (Ιωάννης 11:25)
... Έχεις ταραχή διάβασε κατά Ιωάννη ευαγγέλιο κεφ. 14

...Πέσεις σε αμαρτία διάβασε τον Ψαλμό 51

...Είσαι ανήσυχος διάβασε κατά Ματθαίο ευαγγέλιο 6:19-34

...Βρίσκεσαι σε κίνδυνο διάβασε τον Ψαλμό 91

...Οι άλλοι σε εγκαταλείπουν διάβασε τον Ψαλμό 27

...Είσαι άκεφος διάβασε Ψαλμό 34

...Ο Θεός σου φαίνεται απόμακρος διάβασε Ψαλμό 139

...Είσαι αποθαρρυμένος διάβασε Ησαΐα κεφ. 40

... Είσαι μόνος ή φοβισμένος διάβασε τον Ψαλμό 23

...Αισθάνεσαι καταπονημένος διάβασε επιστολή προς Ρωμαίους 8:29

...Χρειάζεσαι δύναμη για τη δουλειά σου διάβασε Ιησού του Ναυή κεφ. 1

...Ο κόσμος σου φαίνεται μεγαλύτερος από το Θεό διάβασε τον Ψαλμό 90

...Χρειάζεσαι ξεκούραση και ειρήνη διάβασε κατά Ματθαίο ευαγγέλιο 11:25-30

...Αφήνεις το σπίτι για τη δουλειά σου ή το ταξίδι διάβασε τον Ψαλμό 121 και 107:23-31

... Γίνεσαι πικρός και κριτικός διάβασε επιστολή προς Κορινθίους Α' κεφ. 13

...Σκέφτεσαι για επενδύσεις και κέρδη διάβασε κατά Μάρκο ευαγγέλιο 10:17-31

...Για μεγαλύτερη πρόσκληση-ευκαιρία διάβασε Ησαΐα κεφ. 55


Πηγή:Oρθόδοξες Αναζητήσεις

4 σχόλια:

  1. ειλικρινα δεν εχω λογια να πω ποσο υπεροχο βρισκω ολο αυτο το εργο σας!
    μπηκα προσφατα σ αυτη την σελιδα στην προσπαθεια μου να ερ8ω πιο κοντα στον Θεο και να προσπαθησω να ξεπερασω και εγω οπως καθε ανθρωπος τα προβληματα της επιγειας ζωης.
    Με εχει βοηθησει παρα πολυ και καθε θεμα σας ειναι πιο ενδιαφερον απο το προηγουμενο.
    Ο Θεος να σας δινει δυναμη να συνεχισετε το υπεροχο αυτο εργο σας..
    Ευχαριστουμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε θερμά αδερφέ/ή μου για τα σχόλια σας. Χαιρόμαστε που σας αγγίζουν τα θέματα μας. Ευχομαστε ο Κυριος να σας δινει δυναμη κι ενισχυση στον πνευματικο σας αγωνα. Την ευλογια του Αγιου Νεκταριου να εχουμε! Καλη διαμονη!

      Διαγραφή
  2. Σας ευχαριστουμε. Συνεχίστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας! Θα δημοσιευτούν ύστερα απ' την αναθεώρηση!

Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..

Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..
Χαῖρε, Ξύλον μακάριον.
Recommended Post Slide Out For Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ιησούς Χριστός

Κάντε κλίκ στην εικόνα, για να διαβάσετε για τον Ιησού Χριστό.

Σήμερα τιμούμε:

Αναγνώστες

Άγιος Νεκτάριος

Αφιέρωμα στον Άγιο προστάτη μου.

Κατεβάστε την android εφαρμογή μας.

Άγιον Όρος/Διαμονή

Βοήθησε κι εσύ

Βοήθησε και συ αν μπορείς, στην Ανέγερση Ιερού Ναού του Αγίου Αντωνίου

Ακούστε Ζωντανά

Ενοχικά παθήματα....

Εξομολόγηση

Οι αιτίες που κάνουν την Πίστη στο Θεό να εξασθενεί και να πεθαίνει.

Χρειάζεσαι Βοήθεια;

Προσθέστε το banner μας

Φιλικά Ορθόδοξα Sites

Δωρεάν Ορθόδοξες εφαρμογές για το κινητό ή το tablet σας. (Free Greek Orthodox Apps on Google Play)

Βιβλίο Επισκεπτών

Προβολές σελίδας

Επισκέπτες

free counters