Υπεραγία Θεοτόκος

Κάντε κλίκ στην εικόνα για να διαβάσετε για την Υπεραγία Θεοτόκο.

Τα πρώτα βήματα του Χριστού

Τα πρώτα βήματα του Χριστού
Η εικόνα βρίσκεται στην Ιερά Μονή Αββά Γερασίμου του Ιορδανίτου κοντά στην Ιεριχώ.

Κατηγορίες

Εγγραφείτε

Εγγραφείτε και λάβετε τα νέα μας θέματα στο e-mail σας..



facebook rss

Βρες πότε Γιορτάζεις

Ο Σταυρός

Το Σύμβολο της Πίστεως & Ερμηνεία

Πάτερ Ημών & Ερμηνεία

Προσευχή στο Άγιο Πνεύμα

Πως ονομάζονται και ποιοί είναι οι ύμνοι που ψάλλονται στην Εκκλησία;

Νηστειοδρόμιο 2017

Πίνακας με τις νηστείες & καταλύσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας

Κομποσκοίνι

Διάβασε όταν..

Πότε κάνω το Σταυρό μου στις ακολουθίες..

Όταν δεν κάνεις σωστά τον Σταυρό σου

Πώς μπαίνω στο Ναό;

Πότε είμαστε όρθιοι κατά τη Θεία Λειτουργία

Πῶς θά γίνουν τά σώματά μας μετά τήν Δευτέρα Παρουσία

Αντίδωρον

Ψαλμοί

Βασιλική. Από το Blogger.
Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013
Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF


Το παρακάτω Θαύμα του Αγίου Νεκταρίου είναι μια επώνυμη μαρτυρία μιας αναγνώστριά μας από την Αυστραλία της κ. Ματίνας Αντωνίου. Είναι μια μαρτυρία ζωντανή για να συνειδητοποιούμε ότι ζωντανός είναι και άγιος. Πάντα να πρεσβεύει και να μας στηρίζει παρά της αναξιότητας μας.

Ειλικρινά με συγκίνησε το παραπάνω βίντεο και ηρθε στη μνημη μου η δικη μου εμπειρια πριν 40 χρονια. Ειχα μεινη εγκυος στο 2τερο παιδι και απο τους πρωτους 2 μηνες ειχα αιμοραγια καθημερινα.Επισκεφτηκαμε γιατρους και ο τελευταίος γιατρος μου ειπε θα σου δώσω αυτα τα αθώα χαπάκια ελπίζω μα σταματηση η αιμοραγια. Εκείνο το βράδυ μας επισκέφτηκε η ξαδελφη του συζηγου μου με τον συζηγο της.Πιστευω πως ηταν μεσα στο σχεδιο του ΘΕΟΥ γιατι αλλαξε η ζωη μου απο εκεινο το απογευμα.Οταν τους ειπα τα καθεκαστα με την υγεια μου ,αμεσως μου λεγει η ξαδελφη του αντρα μου να το ταξω στον Αγιο Νεκταριο.Εγω δεν ειχα ιδεα για αυτο τον Αγιο και μαλιστα της λεγω ποιος ειναι τουτος και πως δεν τον ξερω καθε τοσο ολο Αγιους κανουνε??και μου λεγει μη μιλας ετσι δεν κανει.Γιατι και εγω ειχα προβλημα και γι αυτο το εταξα το Νεκταριο μου στον Αγιο Νεκταριο.


Οταν εφυγαν και εγω τα συνηθισμενα πηγα στο μπανιο να πλυθω και τωρα τι να σας πω αυτο που μου συνεβη η καλυτερα αυτο που ενοιωσα δεν το εχω ξανανοιωση.Με δακρυα και με πιστη και με μια αλοκοτη ανατριχιλα να με διαπερνα λεγω . Αγιε Νεκταριε εαν πραγματικα υπαρχεις κανε με καλα και το παιδι ειναι δικο σου.Θα βαλω το ονομα σου η αγορι ειναι η κοριτσι.Απο εκεινη τη στιγμη δεν ξαναειδα αιμα και οταν πηγαινα για εξετασεις στο νοσοκομειο ουτε καν αναφερα το γεγονος ,τοσο μεγαλη ητανε η πιστη μου στον Αγιο Νεκταριο που δεν περιγραφεται. Αφου με παροτρυναν οι συγγενεις να πω αυτα που περασα για να με προσεχουν πιο καλα οι γιατροι αλλα εγω δεν ηθελα να ακουσω .Ειχα μεγαλη πιστη στον Αγιο !!!!Και οταν γενησα σε δημοσιο νοσοκομειο μαλιστα τοσο γρηγορα και καλα δεν προλαβε ναρθη ο γιατρος μονο με τη νοσοκομα !!Και ηρθε ενα υγιεστατο αγορακι !!

Και το ονομα αυτου Νεκταριος!!!Πηγαμε στην Αιγινα και προσκυνησαμε και οταν αργησα και εγω να ακουσω το χτυπο με το μαγκουρακι του Αγιου στενοχωρημενη εφυγα μεχρι την πορτα
και μετα επιστρεφψω και λεω Αγιε Νεκταριε ηρθαμε απο πολυ μακρυα απο την Αυστραλια δε φευγωμε αν δε σε ακουσουμε και αυτο ηταν .Ακουσε την παρακληση μας και φυγαμε χαρουμενοι απο τη Μονη του !!!Διαβασα το βιβλιο του και προσπαθω να διαβαζω και την παρακληση του !Μεγαλη η χαρη του και σας ευχαριστω που μου δωσατε αυτη την ευκαιρια με το να κοιταξω το παρα πανω βιντεο ,να μοιραστω τη δικια μου εμπειρια!!
Ονομαζομαι Ματινα Αντωνιου κατοικος Αυστραλιας!!Εγραψα και το θαυμα μου σε τετραδιο στο μοναστηρι του Αγιου Νεκταριου οταν πηγαμε αλλα δεν ξερω εαν εχει εκδοθει !

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/11/thavma-agiou-nektariou.html#ixzz2kekw5gp4

0 σχόλια:

Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..

Καλώς Ήρθατε στο ιστολόγιο μας. Η προσπάθειά μας είναι μόνο προς Δόξαν Θεού..
Χαῖρε, Ξύλον μακάριον.
Recommended Post Slide Out For Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ιησούς Χριστός

Κάντε κλίκ στην εικόνα, για να διαβάσετε για τον Ιησού Χριστό.

Σήμερα τιμούμε:

Αναγνώστες

Άγιος Νεκτάριος

Αφιέρωμα στον Άγιο προστάτη μου.

Κατεβάστε την android εφαρμογή μας.

Άγιον Όρος/Διαμονή

Βοήθησε κι εσύ

Βοήθησε και συ αν μπορείς, στην Ανέγερση Ιερού Ναού του Αγίου Αντωνίου

Ακούστε Ζωντανά

Ενοχικά παθήματα....

Εξομολόγηση

Οι αιτίες που κάνουν την Πίστη στο Θεό να εξασθενεί και να πεθαίνει.

Χρειάζεσαι Βοήθεια;

Προσθέστε το banner μας

Φιλικά Ορθόδοξα Sites

Δωρεάν Ορθόδοξες εφαρμογές για το κινητό ή το tablet σας. (Free Greek Orthodox Apps on Google Play)

Βιβλίο Επισκεπτών

Προβολές σελίδας

Επισκέπτες

free counters